Viaggio in Islanda

INICIO Participantes
Participantes
  • CERZOS-UNS: Dra. Alicia Carrera, Dr. Gerardo Cervigni, Dra. Ingrid Garbus, Ing. Rubén  Miranda, Ing. Armando Junquera, Ing. Marta Miravalles.
  • FAUBA: Dr. Roberto Benech Arnoldt, Dr. Daniel Miralles, Ing. MSc. Laura Appendino, Dra. Susana Cardone.
  • Universidad Nacional de Rio Cuatro: Dra. Sofía Chulze, Dra. Cecilia Farnochi.
  • IByF -FAUBA: Dr. Atilio Barneix.
  • INTA Castelar IB: Dra. Mariana del Vas.
  • INTA Castelar IGEAF: Ing. Antonio Díaz Paleo, Dra. Dalia Lewi, Dr. Francisco Sacco, Dra. María José Diéguez, Dra. Paula Faccio.
  • INTA Castelar IRB: Dra. Laura Pfluger, Dra. Marcela Manifesto, MS Silvina Lewis, Lic. Marcos Bonafede, Lic. Mariana Cativelli.
  • INTA IFFIVE Córdoba: Dra. Graciela Truol, Dra. Paola López Lambertini, Dra. Mónica Sagadín, Lic. Vanina Alemandri, Lic. María Fernanda Mattio.
  • INTA Marcos Juárez: Ing. Jorge Nisi, Ing. Carlos Bainotti, Ing. Beatriz Formica, Lic. Leonardo Vanzetti.

Participantes

AGENCIA